Wednesday 8 November 2017

Tenk Forex Fpa


Gratis Forex Demo Account Åpne en gratis Forex demo konto hos oss i dag og test din trading strategier i et ekte miljø, mens du utforsker våre plattformer funksjoner. Test dine ekspertrådgivere (EAs) 47 Forex - og CFD-instrumenter Utnytte opptil 400: 1 Sju demo-konto-valutaer Ingen grense for scalping, begrensningsordre eller åpne posisjoner For å kunne registrere et ThinkForex-produkt, inkludert demo og live trading kontoer, må du send inn dine kontaktopplysninger. Du kan bli kontaktet av en representant for ThinkForex med informasjon relatert til de fulle funksjonene til produktene og tjenestene som tilbys. Hvis du ønsker å slutte å motta kommunikasjon, kan du be om dette ved å ringe eller sende e-postkonto for kontoforhink eller bruke abonnementslinkene på mottatte e-postmeldinger. Risiko Advarsel: Trading Forex og Derivater har et høyt risikonivå. Handelsgevinstene eller tapene som oppleves på en demo-konto, er ikke nødvendigvis indikative for lignende resultater på en live-konto. Du kan miste vesentlig mer enn din opprinnelige investering når du handler på en live-konto. Handelstjenester Vi tilbyr Reuters News, RanSquawk, en økonomisk kalender og mer for å hjelpe deg med å handle på den smarte måten. Finn ut mer her Våre plattformer Vi tilbyr MetaTrader 4-plattformen for PC, Mac og mobilbrukere. Finn ut mer her Spekter av markeder Du kan handle forex, metaller og CFDer som inkluderer energi og aksjer hos oss. Finn ut mer her Vårt pressesenter Hold deg oppdatert med breaking news, ekspertmarkedsanalyse og TV-dekning i vårt omfattende Nyheterrom. Finn ut mer her ThinkForex er et handelsnavn for TF Global Markets (Aust) Pty Ltd. innehaver av Australian Financial Services Lisensnummer 424700. Risiko Advarsel: Trading Forex og Derivatives har et høyt risikonivå. CFD-investorer eier ikke eller har rettigheter til de underliggende eiendelene. Det innebærer potensialet for fortjeneste, samt risikoen for tap, som kan vesentlig overstige mengden av innledende investeringer, og er ikke egnet for alle investorer. Sørg for at du fullt ut forstår de involverte risikoene, og søk om uavhengig råd, hvis nødvendig. Se også avsnittet Viktige risikoer i produktopplysningserklæringen, som også inkluderer risiko forbundet med bruk av tredjeparter og programtillegg. De finansielle produktene som vises på denne nettsiden er utstedt av TF Global Markets (Aust) Pty Ltd, som handler som ThinkForex, innehaver av Australian Financial Services Lisensnummer 424700. En produktopplysningserklæring (PDS) for de finansielle produktene og Financial Services Guide (FSG ) er tilgjengelig her. Du bør vurdere PDS når du bestemmer deg for å kjøpe en av våre finansielle produkter. Denne AFSL tillater bare oss å tilby tjenester til personer eller bedrifter som er lokalisert i Australia. For å registrere deg for et ThinkForex-produkt, inkludert demo og live trading kontoer, må du sende inn dine kontaktdetaljer. Du kan bli kontaktet av en representant for ThinkForex med informasjon relatert til de fulle funksjonene til produktene og tjenestene som tilbys. Hvis du ønsker å slutte å motta kommunikasjon, kan du be om dette ved å ringe eller sende e-postkonto for kontoforhink eller bruke abonnementslinkene på mottatte e-postmeldinger. Vennligst se vår samlingserklæring og personvernregler for mer informasjon. Vi kan gi deg informasjon, nyheter og analyser fra tredjepartsleverandører, inkludert men ikke begrenset til Reuters, Ransquawk og Autochartist. Innhold er ikke produsert, overvåket eller bekreftet av ThinkForex, og vi tar ikke ansvar for nøyaktigheten av den oppgitte informasjonen. Gratis: Elementer som er angitt som GRATIS, er tilgjengelige uten noen vilkår og betingelser, med unntak av kampanjer som har vilkår og betingelser knyttet. Må oppfylle minimumsbehov på 10 stk per måned for å motta en gratis VPS. Negativ balansebeskyttelse refererer til at du fjerner en negativ saldo fra kontoen din, og beskytter ikke kontoen din mot å falle negativ. Det er vår nåværende policy å fjerne negative saldoer ved å foreta kontanter til kontoen. kopiere 2015 ThinkForex Alle rettigheter reservert ICP14038990ThinkMarkets (var ThinkForex) Gjennomgang Besøk nettsted Fast problem: hederlig avtale oppnådd Fast problem: hederlig avtale oppnådd Jeg skriver som en oppfølging til mitt innlegg fra 10. oktober. De har kommet tilbake i god tid, lovende å betale tilbake de slettede gevinster. Jeg har ingen klage til å opprettholde og glad for at dette problemet har blitt løst på grunn av at de leter etter kundetilfredshet. På 10/10, 2016 postet jeg anmeldelsen nedenfor. Etter noen uker mottok jeg en e-post med hvem ThinkForex ba meg om å finne en løsning, og vi gjorde det. Så nå er jeg glad for å si at deres oppførsel er veldig propositiv og positiv, og vi løste eventuelle problemer. Mitt forslag er å lese nøye alle elementer i kontrakten, veldig viktig ting å gjøre før du begynner å handle. Jeg ga 5 stjerner fordi mine følelser er positive etter så mye tid jeg tenkte dårlig på dem. Beste hilsner. M. Pratico 10. oktober 2016 - 1 stjerne I oktober handlet EA på kabel på rundt 8000,00 EUR av overskudd, og jeg flyttet disse fortjenesten, mer 4000,00 EUR til en annen konto. Etter 3 dager (i dag 10102016 kl 21:00 fra quotSusana Martinsquot) fikk jeg denne e-postadressen: Kjære, Vær oppmerksom på at følgende bransjer er justert: Marked: EURGBP GBPAUD GBPCAD GBPCHF GBPJPY GBPNZD GBPUSD Gjennomsnittlig handel Pris: Kunde Avg. Fyllingsfrekvens 0,9145 1,6085 1,6160 1,1928 126,3717 1,7047 1,2147 Justeringspris: (som ovenfor) Justering: 1,965.17 (debiteres til konto 1103681) Årsak: Latent off-market-priser, som ikke er hedret. Vi beklager eventuelle ulemper som er forårsaket av denne saken. Skulle du ønske å diskutere dette videre, eller ønsker en individuell handelssammenheng, vennligst ikke nøl med å svare på denne e-postadressen. Med vennlig hilsen, ThinkMarkets Client Service Team Og jeg svarte umiddelbart med denne e-posten: Hei, du har gjort en feil for sikker: Denne kontoen ble aldri handlet: Vennligst tilbakestill handlerne og gi meg tilbake det beløpet som regelmessig er oppnådd. beste hilsner. - Mitt navn Med andre ord, etter noen dager, uten kommunikasjon setter de sine smusshender i lommen: absurd, urettferdig, opprørende og skandaløs. La oss se hva de vil gjøre neste. Hold deg oppdatert, jeg vil oppdatere. Svar fra ThinkMarketsCS sendt 1. november 2016 Hello Mariateresa, 7. oktober 2016 var GBP ekstremt volatile og krasjet på mindre enn et minutt, noe som resulterte i prisforsinkelse. I henhold til våre vilkår og betingelser (7.10) forbeholder ThinkMarkets seg retten til å foreta de nødvendige korrigeringer eller justeringer på den eller de aktuelle kontoene, inkludert, men ikke begrenset til, å holde tilbake eventuelle gevinster som er resultatet av prisforsinkelse. 7.10. Internett, tilkoblingsforsinkelser og prisfeedfeil kan skape en situasjon der prisene som vises på handelsplattformen, ikke nøyaktig reflekterer markedsrenten. ThinkMarkets tillater ikke å utøve arbitrage, og tillater heller ikke at kunden utnytter prislatens. Transaksjoner som er avhengige av prisforsinkelse eller arbitrasjemuligheter kan tilbakekalt etter eget skjønn. ThinkMarkets forbeholder seg retten til å foreta de nødvendige korrigeringer eller justeringer på den eller de involverte kontoene, inkludert, men ikke begrenset til, å holde tilbake eventuelle gevinster gjort av kunden ved bruk av denne trading taktikken. Kontoer som er avhengige av arbitrage-strategier, kan etter eget skjønn av ThinkMarkets være underlagt ThinkMarkets intervensjon og godkjenning av Transactionsquot. Mens noen av dine bestillinger 7. oktober 2016 ble fylt riktig, ble de fleste GBP-krysshandelene ikke fullført til høyre pris. ThinkMarkets ment å debete kontoen din der handlingene skjedde, men den kontoen hadde ikke nok balanse på grunn av at midler flyttes til forskjellige kontoer ved å overføre interkontooverføringer (kontoinnehaveren). ThinkMarkets måtte justere saldoer på to andre kontoer under ditt navn. Begge fradragene la opp til mengden av markedsfyll. All denne informasjonen ble kommunisert til deg som en del av en intern gjennomgang som ble initiert når du kontaktet oss. Som alltid gir vi en gjennomsiktig gjennomgangsprosess og vil alltid svare på eventuelle klientforespørsler som følger de riktige interne prosedyrene. ThinkMarkets Clients Services Korrigere situasjonen - hederlige ting jeg skriver som en oppfølging av innlegget mitt fra 10. november. De har kommet tilbake i god tid, lovende å betale tilbake de slettede gevinster. Jeg har ikke mer klage til å opprettholde. Nov 10, 2016 - 1 Star Jeg vil tenke to ganger om å åpne en konto hos Think Markets. De reverserte alle mine handler fra dagen for GBP-krasjet den 7. oktober. Jeg handlet på mange andre meglere den dagen, og de er den eneste megleren som drar dette. gt gt Susana (ThinkMarkets) gt gt 10 oktober, 21:12 CEST gt Kjære mitt navn, gt gt Vær oppmerksom på at følgende bransjer er justert: gt gt Marked: gt EURGBP gt GBPAUD gt GBPCAD gt GBPCHF gt GBPJPY gt GBPNZD gt Gjennomsnittlig handelspris: gt EURGBP gt 0,9140 gt 0,9145 gt GBPAUD gt 1,6052 gt 1,5913 gt GBPCAD gt 1,6030 gt 1,5875 gt GBPCHF gt 1,1879 gt 1,1825 gt GBPJPY gt 126,0609 gt 125,2160 gt GBPNZD gt 1,7003 gt 1,6839 gt GBPUSD gt 1,2281 gt 1,2111 gt justering Pris: (som ovenfor) gt Justering: debet 18,315,61 gt Årsak: Latent off-market-priser, som ikke er hedret. gt Vi beklager eventuelle ulemper som er forårsaket av denne saken. Skulle du ønske å diskutere dette videre, eller ønsker en individuell handelssammenheng, vennligst ikke nøl med å svare på denne e-postadressen. Vennligst hilsen ThinkMarkets Client Service Team Jeg har et par venner som også handler hos Think Fx som kanskje ikke tjente så mye penger som meg, men handlet på samme par, samtidig og til samme priser, og de Hadde ikke sine handler reversert. Så hvis handler reverseres på en Think Market-kundekonto, bør de reverseres på alle Think Markets-kontoer og omvendt. Det faktum at Think Fx er kirsebær plukker hva som handler om å reversere, viser at de egentlig er en bøttebutikk og ikke bør brukes av noen seriøse forhandlere. Jeg sendte selvfølgelig Tenk fx mine klager og fortalte dem hva de gjør er feil, uetisk, ulovlig, etc., og det eneste svaret jeg får er noe generelt malrespons. Jeg viste selvfølgelig dem CLEAR bevis på en annen konto som handles på samme priser, samme par, samtidig, og deres eneste svar er at de ikke kan kommentere en annen persons konto. Jeg kan ikke tro at regulerte meglere har makt til å bare velge og velge hvilke bransjer de vil avbryte og reversere. Kommer å gjøre formelle klager til regulatorombudsmannen. Jeg vil gjerne rette opp mine tidligere uttalelser om Think Markets. Jeg er fornøyd med sine tjenester. Nov 15, 2016 - 1 Star Jeg er bare å komme rundt for å legge inn denne klagen, da jeg var alvorlig syk med noe virus jeg fanget på reise. Jeg var på sykehuset og så sengetid et hjem de siste 3-4 ukene og kunne ikke gjøre noe. Jeg ser at ulike andre forhandlere på Think Markets har hatt de samme problemene som meg samme dag 7. oktober. I likhet med den forrige plakaten har jeg tjent penger på andre meglerforretninger som handler med samme priser og par, og samtidig på dagen som min Think Markets-bransjer. Disse meglerne reverserte ikke mine handler. Jeg tror det som Think Markets har gjort, er rett og slett å stjele. De sier at det er en klausul i deres vilkår og betingelser som de mener gir dem rett til å stjele klienter, får gevinster tilbake når som helst når de serverer dem. I039m ganske sikker på at hvis jeg ville ha tapt penger, ville de ikke returnere pengene mine basert på markedspriser. Hvis de ikke respekterer handelen min, tar jeg rettslige skritt. Hvis noen andre gjør det samme, må vi kanskje organisere sammen. Å håndtere tankemarkeder Konto Åpnings - og støtteteam Jeg har noen spørsmål når jeg åpnet kontoen min med ThinkMarkets for 2 uker siden. Kontoforvalteren var veldig hjelpsomme og tålmodig guidet meg om å åpne kontoen og sende pengene mine. Senere har jeg tvil om å få tilgang til mine midler av min fondssjef (det er en administrert konto) og heldigvis svarte deres support team raskt på meg og fjernet mine tvil. Takk for god kundeservice. Jeg ville bare sette på rekord deres gode og effektive service. Gaza Strip, palestinsk territorium, okkupert Hei, 16. juni trekker jeg fra min handelskonto i TF (think forex). det var 720. og jeg ber om å bli betalt med visumet mitt. Jeg vil gjerne nevne at mitt opprinnelige innskudd var bare 250, og jeg gjør det ved å bruke mitt nye utstedte visum som er ferdig med 9100. så hva de må gjøre. og de har gjort før er å refundere visumet mitt med mitt første innskudd (250). send så resten eller mitt trekkbeløp til min lokale bankkonto. Dette er hva som skjedde i fortiden, flere ganger. Ved 17. juni mottok jeg en e-postmelding Kjære klient. Etter tilbakekallingsforespørselen behandlet vi en tilbakebetaling til kredittkortet ditt -5108 (VISA) - men kredittkortet avviste refusjonen. Gi oss beskjed hvorfor dette ville være tilfelle, og hvis penger må sendes via Neteller som før, så jeg svarer på dem at dette avslaget skyldes at du tilbakebetaler pengene til mitt utløpte visum. mens du skal sende den til mitt nye visum at jeg gjør innskuddet av det. 4 dager etter det skjedde ingenting - inkludert SAT, søndag -. på mandag kontakter jeg deres live chat og spør hvorfor er forsinkelsen. men det ble ikke mottatt noe klart svar. så jeg spør om jeg kan avbryte min tilbaketrekking og gjøre en ny trukket tilbake til min neteller-konto, så den levende chatpersonen er enig med meg om dette trinnet og sender min avbestillingsanmodning til finansdepartementet. Ved 21. juni legger jeg et nytt trekk (550) til min nettkonto. og jeg vil gjerne nevne at jeg legger inn og trekker seg tilbake ved å bruke denne neteller-kontoen mer enn 10 ganger minst i en periode på minst 18 måneder, så jeg var innskudd fra denne neteller-kontoen som slutter med 705 og mottar trukket tilbake til samme neteller-konto Det slutter med 705. dagen etter at jeg mottok en e-post fra TF som de sendte til meg, trakk seg tilbake. så jeg logget på nettverket for å sjekke om jeg virkelig mottok den. men jeg overrasket over at ingenting fikk. så jeg kontakter dem med live chat og spør om det. Yen (live chat person) sa at den ble sendt til min neteller konto. så jeg sender til ham et skjermbilde fra min Neteller-konto som viser at jeg ikke har mottatt midler fra TF. Han overfører skjermbildet til finansavdelingen. aand ber dem om å investere denne saken, etter 24 timer. Jeg mottok ikke noe svar fra dem. så jeg kontakter live chat igjen i dag. og nevne min trukket billett til Jane (live chat person). hun svarer meg at min trakk ble sendt til neteller konto som slutter med 196. OMG. HERREGUD. kider du meg, men jeg deponerer aldri noen penger med denne kontoen - jeg sa - hvordan kommer du til å trekke meg tilbake til en nettkonto som aldri har brukt før, hun ber meg om å kontakte neteller angående dette problemet. siden begge regnskapene 705 og 196 er mine. så jeg svarte på henne at det vil koste meg mye penger for å ringe neteller fra mitt land og den andre netellerkontoen er inaktiv og jeg har aldri brukt den i mer enn 2 år nå. Det er også en GBP-basisvaluta. så hvis jeg lykkes å løse dette problemet med neteller, mister jeg fortsatt spredningen mellom utveksling 550 til 366 GBP. ikke nevne at det ikke er min feil i det hele tatt. hun svarer på meg at hun vil videresende dette problemet til finansavdelingen og råd meg om å kontakte dem igjen etter 3 timer for å se hva som gjør denne feilen. Jeg kontakter dem etter 5 timer. Yen (live chat person) sa at de sender trukket tilbake til min registrerte epost med TF. da jeg prøvde å nevne for ham at jeg aldri har brukt denne neteller-e-posten for å sette inn penger til min TF-konto eller motta seg fra TF av denne e-postnettetkontoen. han fortsetter å svare meg med disse ordene ((Som jeg sa, i henhold til politikken for hvitvasking av penger, må vi sende til kontoen registrert e-post, med mindre klienter informerer oss ellers.)) Jeg prøvde å diskutere ham at jeg aldri bruker denne e-posten å sende eller motta penger ved hjelp av denne e-posten, så hvordan kommer du til å bruke den nå? men han fortsatte å svare på de samme ordene. nå. og etter det første problemet med visum refusjonen skjedde. også etter at mitt andre netellerproblem skjedde. Jeg må lure på om TF Global sendes tilbake til en tredjepart, eller de har bare en 24-timers dronket ansatte. Jeg fant dem å være svært uhøflig og vps-tjenesten de tilbyr er en vits. Du må gjøre visse mengder per måned for å få gratis ellers tar de deg 95 per måned for det. Jeg ble slugged med det, og da jeg avbrutt det 2 12 uker inn i måneden belaste de fortsatt hele beløpet. Hei Mathew, jeg beklager hvis du føler at noen du kommuniserte med var uhøflig - ikke vite ditt fulle navn eller kommunikasjonsmetoden jeg ikke kan referere til her og undersøk, men hvis du vil kontakte meg direkte, vil jeg gjerne se på det. Når det gjelder VPS, er det riktig at du må gjøre mange deler for å dekke kostnadene. Dette er angitt i vilkårene du godtar når du registrerer deg for VPS. Vær oppmerksom på at dette ikke er vår egen VPS-tjeneste, vi bruker BeeksFX. Avgiftene belastes av dem, og vi tilbyr rett og slett en bevegelse av goodwill for å dekke disse gebyrene hvis du har gjort et forhåndsbestemt antall partier. Basert på avgiften på 95 har du lagt merke til det er Pro Plus VPS som krever 20 mye per måned. Hvis du var en forhandler med lavere volum, kan du velge Pro VPS som koster mindre (ca 50) og krever bare 10 mange, forutsatt at den oppfyller dine behov. Var alltid glad for å betale VPS-avgiftene dersom vilkårene og betingelsene er oppfylt, og hvis du har spørsmål om dette, vennligst ring meg. Takk, ChrisForex Peace Army Tidlig historie for Forex Peace Army I 2005 startet Dmitri Chavkerov et nettsted som heter Free-Forex-Trading-System (Currently Inactive). På denne nettsiden oppførte Dmitri ganske mange forskjellige forexrelaterte selskaper som han var involvert i. Han delte sin erfaring med hvert av disse selskapene og personlig rangordnet dem fra 1 til 5 stjerner. Middelalderen av Forex Peace Army Da nettsiden vokste, bestemte han seg for å gjøre noe større med det, i tillegg til at domenenavnet var litt for amatørosk. I januar 2006 kjøpte Dmitri Chavkerov et domene forexbastards (Currently Inactive), og flyttet alt innholdet fra forrige nettside til dette nye domenet. Vurderinger delen av nettstedet ble oppgradert på en slik måte at leserne kunne sende sine egne vurderinger og vurderinger for alle de forskjellige forex-relaterte nettstedene som er oppført. En stor grunn Dmitri Chavkerov kalt sin nettside ForexBastards var på grunn av hvilken forex som var på den tiden. I 2005-2006 var forex mer som Wild Wild West enn et sted å investere penger. De fleste forex meglere som er store navn nå, og som er regulert, ble ikke regulert i 2005-2006. Mange meglere begikk all slags svindel mot valutahandlere for å ta pengene sine bort. En annen vanlig svindel ble gjort av en stor prosentandel av forex utdanning og forex signaler nettsteder ved hjelp av villedende reklame. Det vanligste problemet var at disse nettstedene ville løfte noe attraktivt på en salgsside og sikkerhetskopiere det med en tilbakebetalingspolicy. Etter at en kunde kjøpte produktet og så at det de fikk, var dårligere enn det som ble lovet dem, ville de prøve å be om refusjon. Med mange av disse Forex-områdene vil det ikke være noen tilbakebetaling eller et svar på noen av kundens e-postmeldinger. Disse meglerne og produkt selgerne er Forex Bastards ut for å få pengene dine som Dmitri ønsket å avsløre. Forex Peace Army Today Mange bedrifter forplikter fortsatt svindel som dette nå, men prosentandelen av dem er mye mindre enn det var tilbake i 2005-2006. Forex regulatorer har forbedret og Dmitri8217s nettsted advarer smarte valutahandlere unna mange svindel. I november 2007, i stedet for å bare merke selskapene som SCAMs basert på utokumenterte krav fra handelsmenn, bestemte Dmitri å begynne å gjøre svindelundersøkelser mer konsekvente. Oppdraget ble også utvidet for å bidra til å løse problemer mellom valutahandlere og forex-selskaper, med håp om at enkelte selskaper kunne bli bedre. That8217s da han kjøpte ForexPeaceArmy domenenavnet og rebranded nettsiden til det nåværende navnet. Ser du hvor mange av disse selskapene er merket som 8220Website er lukket8221. FPA can8217t tar æren for dem alle. Noen ble stengt av regulatorer. Andre, Forex Peace Army fant bare ut om at selskapet sluttet seg. De fleste av resten gikk ut av virksomheten fordi handelsmenn ble advart om å holde fra å sende penger til dem. Forex Peace Army lister nå over 3000 forex nettsteder. Det er den største og beste samlingen av human-moderated forex vurderinger hvor som helst i verden. Forex Peace Army har også fora, med en stor mengde pedagogisk materiale. FPA besluttet også å slutte å lure på hvilke EAs, Forex Signals, og Forex Managed Accounts Services virkelig jobbet. Med ytelsestesting som viser ufiltrerte resultater direkte fra megleren, er it8217s lett å se hvilke forextjenester som lever opp til sine krav om lønnsomhet. There8217 er også en lav-latency forex nyhetskalender og et voksende utvalg av andre verktøy for handelsmenn. Fremtiden for Forex Peace Army FPA arbeider hele tiden for å forbedre. Screening for anmeldelser har tatt store sprang fremover. Ytelsestesting fortsetter å bli forbedret. Selv nå er nye verktøy for Forex Peace Army-medlemmer til bruk i sin handel under utvikling. Den beste delen av denne All Forex Peace Army-tjenesten er 100 gratis for medlemmer og besøkende.

No comments:

Post a Comment