Tuesday 24 October 2017

Gft Forex Innskudd


GFT Forex Global Forex Trading gjennomgang Traders vurderinger for GFT Forex Legg til anmeldelse Jeg begynte å handle med GFT tilbake i 2005 (jeg liker virkelig deres pedagogiske materialer og kartlegging), men da måtte jeg stoppe og ta vare på et sykt barn. Jeg kom ikke tilbake til handel i noen år, men da min gutt ble frisk igjen, bestemte jeg meg for å ta opp handel igjen. Jeg innså at GFT hadde belastet meg med inaktivitetsgebyrer, så jeg ringte til dem og etter å ha snakket med noen få kundeservicere ble kostnadene refundert til kontoen min på to dager. Jeg skjønner at det er mitt ansvar å holde rede på kontoen min, men jeg er veldig glad for at GFT viste seg å være et selskap som har medfølelse for sine kunder. Jeg handler med GFT i over 2 år, og jeg finner dem å være veldig lydhør overfor alle mine bekymringer. Jeg hadde et problem med en hodebunn som ikke gikk gjennom på det angitte prispunktet, så jeg ringte dem. De sjekket hva som skjedde, fant ut at jeg hadde rett og rettet opp problemet underveis. Det er den typen tjeneste som jeg ser etter, så jeg anbefaler GFT Forex til noen. Kate Stevens 04232012 Dette er mine personlige erfaringer med GFT. Jeg hadde flere livekontoer med dem siden 2004. Først av alt har de forbudt meg fra å ha en konto hos dem uten forklaring. Jeg har ikke saksøkt dem med NFA eller verken klage på themamp65533. For en vits. 1- Årsaken til at du ikke bør handle med dem, er fordi de er NFA-medlem. 2- De handler og holder alle dine handler mot deg hver gang du er i feil side av handelen. 3- De rapporterer ikke handelen direkte til CBOT som de burde, med mindre du er på høyre side av handelen. I stedet holder de posisjonen din til du kommer i feil side av markedsretningen og kan kontanter dine tap direkte til deres Bank (Morgan Chase). 4- De forteller deg at hvis du opprettholder en posisjon på feil side eller høyre side av handelen etter klokka 5, lukker du posisjonen din og erstatter handelen til markedsprisen. Hva. Ja, de lukker handelen din. Deres uttalelse er at du ikke har den posisjonen du holder posisjonen til. Hva. (Betydning) Hvis du er på feil side av handelen, kan vi gå på hodet, ta pengene dine foran og deretter (hvis du er heldig) klar til å gjøre det tilbake og få til og med neste dag (jeg vil forklare det videre i et øyeblikk. ) 5 - Forutsatt at du kommer på feil side av handelen, og du må legge til stillinger. de er AVERAGING din posisjon i stedet for å ære din pris Kjøp eller Selg på tidspunktet for pricetrade. HVA. (Jeg vil forklare videre i et øyeblikk også) 6- Slippage. Ohhhh ja. 7- POSITION VENTENDE. Ooohhh ja. 8- Platformkrasj .. Oooohh ja. 9- Ikke sikring. Ohhhh Ikke. Nå tilbake til avsnitt (4) - (5). Jeg har en konto med CCcapitol i Storbritannia med 300k (300.000). De belaster meg med stor spredning. Imidlertid ærer de all min stillingsposisjon. Hvis jeg trenger å legge til min feil side av handelen, fylles de til PRICErequested og OPPTER stillingen til neste handelsdag eller til og med i dager fremover. Jeg vil forklare med et eksempel jeg kjøpte (Long) 10 fullt mye EUR-USD 1,3300. Nå går markedet til sør ned til 1.3200. Jeg har et tap på totalt 100 pips (10K). Så uten panikk legger jeg til stillinger med ytterligere 10 fulle partier, går (LONG) 1.3200. Deretter går markedet endelig tilbake og retesting 1.3300 området. Så langt så bra, jeg har 100 pips i fortjeneste av min siste handel gjort (1.3200 til 1.3300) og 0 tap på den første handelen (1.3300). Så jeg har sjansen til å lukke med 100 pips i fortjeneste den siste handelen (1.3200) og klare å komme ut den første handelen (1.3300) med få pips i tap eller til og med få pips i fortjeneste (vel vitende om at jeg allerede har gjort 100 pips i forrige handel). Nå med GFT samme scenario (dette er hvordan de skal få deg.) Jeg kjøpte (Long) 10 fullt mye EUR-USD 1,3300. Nå går markedet til sør ned til 1.3200. Jeg har et tap på totalt 100 pips (10K). Så uten panikk legger jeg til stillinger med en ekstra 10 fullt mange går (LONG) 1.3200. Vel, vel, de er i gjennomsnitt handel med 1,3250.WHAT. JA de gjennomsnittlig legger posisjonen 50 pips høyere der markedsprisen faktisk er hvilken den er (1.3200). Så du er fortsatt under 50 pips i den røde til markedet slår 1,3250, (hvis det vil). Så nå er du fysiologisk stresset og tenker, ok, få pips over 1.3250 vil jeg være ute. Som jeg gjorde flere ganger. Nå Det samme scenariet med (begge kontoer CCcapitol og GFT). EUR-USD istedenfor å komme tilbake til 1.3300. Det vil gå lenger sør. Let039s antar markedet treff 1,3000. Ohhh Gud. Hva nå. Vel, jeg er 300 pips i det negative med den første handelen, og 200 pips i det negative med andre handelen. Med min nåværende megler (CCcapitol) legger jeg også til posisjon 1.3100 og 1.3000. Ok nå har jeg 4 handler på totalt 40 fulle partier (40k) på markedet 1 handel 10 varer 1.3300 -300 pips 1 handel 10 varer 1.3200 -200 pips 1 handel 10 varer 1,3100 -100 pips 1 handel 10 mye 1,3000 0 pips Nå markedet omvendt neste dag går tilbake (la oss antar) 1.3150. Mine siste 2 handler (hedret av CCcaptol) 1.3000 og 1.3100 er i overskudd (50 Pips og 150 pips) henholdsvis. 250 pips (25k) på kontoen min. Nå det samme scenariet med GFT, har jeg plassert de to siste handlingene 1.3100 og 1.3000 også. Mine to siste handler med totalt (4) handler med GFT var gjennomsnittlig - 1.312. JA de har gjennomsnittet alle mine 4 handler t 1.3120 Nå går markedet omvendt neste dag tilbake (la oss antar) 1.3200. Gjett hva jeg er fysiologisk drenert og utmattet på den dårlige dagen med dårlig handel, og jeg bestemmer meg for å lukke alle mine stillinger (som høres riktig ut.) 1.3200. Få poenget. Så snart markedet nærmer seg 1,3120 (pause jevnt) eller litt over, etter å ha holdt posisjonen med 120 pips i negativ, skal jeg ringe for dagen og komme ut med ALL TRADEPOSITIONS uten å angrer i stedet for å holde It all the way til 1.3200. Let039s ringer 30 pips i fortjeneste (12K) It039 er alt et psykologisk spill som de prøver å komme gjennom tankene dine. Nå er det verste scenariet (HER ER FOTEN.) Nå antar det at jeg ved slutten av dagen vil beholde alle mine stillinger neste dag, og håper at markedet etter hvert vil reversere og gå tilbake til 1.3300 (til originalen handel) (6 PM er den magiske tiden for GFT) er PAYDAY TIME. Hvis markedet fortsatt er (EUR-USD) 1,3000. Lykke til. (Med GFT-konto). HVORFOR. Vel, dette er deres triks. CCcapitol opprettholder PL (fortjeneste og tap) -400 pips (-40K). Din konto er i (((Flytende fortjeneste-negative -40.000)))). Den totale egenkapitalen til kontoen din (flytende) er 260.000 fra de 300.000 som startet opprinnelig. Men handelen er ikke lukket. De er aktive til den prisen de ble kjøpt (1.3300, 1.3200, 1.3100 og 1.3000.) Med GFT-konto klokka 6 Pm vil all din posisjon bli stengt og reposisjonert til markedsprisen og dette vil bli trukket som et tap fra egenkapitalen av (300 000). Så dette er avtale. Din konto er nå lider av en effektiv drawdown-likviditet. GFT tok 40.000 ut av kontoen din og reposisjonerte alle dine (gjennomsnittlige handler 1.3000). Du mistet sidelengs 40K ut av kontoen din som de har (STOLEN) fra deg. For å gjenopprette 40k må du vente til markedet får minst til 1,3100 for å få pause selv. Gjett hva. hvis du har et tap på 40 000 i forrige dag, og neste dag får markedet EUR-USD 1 3100, du er så glad for å kunne komme ut halvparten av stillingene eller til og med bedre lukke alle posisjonene, og vær glad at du kunne få 40K tilbake på en dag. (GOD JOB.). Med CCcapitol er jeg psykologisk foran kampen fordi 1.3100 Jeg har en posisjonshandel på 100kp i 10k på kontoen min (og kan lukke handelen hvis jeg ønsker det), med kontoen nå (flytende 270.000 med ikke effektive tap ennå), og i stand til å holde min pistol til markedet vil reversere opp til 1.3300. På det tidspunktet ville kontoen min være på 360.000 i overskudd Ja 60.000 i fortjeneste. siste handel gjort (1.3000) 300 pips, 200 pips for handelen (1.3100), 100 pips for handelen (1.3200), og bryte selv for handelen (1.3300). HVA en Ride. Du må jobbe fysiologisk dobbelt av din innsats og tåle din nerve istedenfor å gjøre livstrening enklere enn det burde være. med GFT Forresten sist (desember 2009) hadde jeg muligheten til å åpne 300K GFT, og CCCapitol UK Demo-konto, og vi har plassert de samme handler samtidig på begge kontoene for å bekrefte det jeg sier i denne anmeldelsen. GFT har blitt likvidert i løpet av 55 dager. CCcapitol er opp til 970 458 i dag. Videre er dette det jeg har mottatt fra dem i dag. Det har blitt lagt merke til at du kan være interessert i å åpne en konto med GFT eller ha en demo konto hos oss. Dette er å varsle deg om at GFT ikke vil godta søknaden din for å åpne en konto og ikke tillate deg å ha en demo-konto. Denne avgjørelsen ble gjort av egne grunner, basert på våre forretningsmål, og bør ikke betraktes som en ugunstig kommentar til dine personlige kvalifikasjoner for å opprettholde en konto. Det er mange forretningsmessige årsaker til at GFT kan avvise en konto, og GFT diskuterer ikke med enkeltpersoner sine grunner for å lukke kontoene sine eller avvise dem alle sammen. Nina Fite Compliance Spesialist - Risikostyringsteam BLEV BORT FRA GFT DE ER RETAILER. NO PROFESSIONALS. THEY ER RIP-OFF, OG DE STOLER DEFINITIVT DIN PENGER. BLIND. Med respekt. MAX Jeg har flere kontoer med GFT forex, inkludert PAM-kontoer. GFT039s plattform fryser opp - spesielt når jeg vil lukke en fortjeneste. Hung søknad, kjøretid feil, ekstern Jeg vet ikke hva. GFT deaktiverte mitt automatiske handelssystem - og det skjer bare til min lønnsomme konto. De hevder at det kan være teknisk problem og forespurt loggene. Men deres handelsplattform lagrer ikke noen logger over GFT039s handlehandlinger. Hodet på GFT039s DD er en uhøflig snob, og jeg har til hensikt å sende inn avgifter med FSA. Kundeservice var ikke bra i det hele tatt. Masse slippe, selv i treg tid. Spreadene økte, selv i løpet av ikke-full tid. Jeg faktisk tjente penger med dem, startet med en 10.000 acct. 4 måneder senere trakk 26.000. Det tok 2 uker å få pengene tilkoblet, de fortsatte å si at det var på grunn av bransjer som måtte quotsettlequot. Jeg har fanget støttemennene i løgner ofte og til slutt trukket pengene mine tilbake. Hold deg unna GFT Forex. Gjør leksene dine og velg en megler med en god rep. No Good, Goforex 08152009 Min generelle handel med dem har nettopp vært urentabel. Dette er på de fleste deler på grunn av at mine bestillinger ikke blir fylt av en eller annen grunn. Dette gjelder spesielt når det gjelder deres direkte tilbud. Jeg opplevde en gjennomsnittlig 85 requote på mine bestillinger, og det er ganske frustrerende som du kan forestille deg. Siden da ble alle mine bestillinger håndtert direkte gjennom et menneskelig personell i stedet for gjennom deres direkte automatiserte handlekurv. Dette var ikke en løsning heller fordi da noen faktisk kom ned for å se på mine bestillinger, hadde markedet endret seg, så jeg fortsatte å bli rekruttert. 250 er mini-kontoen, men med en mini-konto kan du ikke bruke indikatorer Ja, du leser godt: ingen indikatorer i det hele tatt. Ikke engang det enkle gjennomsnittet For å bruke indikatorer trenger du minst en 2500 konto. Demokontoen utløper om 30 dager, og det er ingen måte å fornye det. Det er ikke skrevet hvor som helst på deres nettsted. Men etter 30 dager får du bare en advarsel: quotDemo-konto utløpt, åpne en ekte for å fortsette. Så selv om plattformen deres, Dealbook 360, er et veldig godt stykke programvare, anbefaler jeg absolutt IKKE denne megleren Matteo, Earnforex 08152009 Jeg har vært med GFT i omtrent et og et halvt år nå. Mesteparten av den tiden har vært urentabel. I de siste 3 månedene har jeg funnet et par og et system som har begynt å være lønnsomt. Første GFT begynte å ikke fylle ordrene mine ved hjelp av deres direkte avtale. Mine krav gikk til ca 90 av mine bestillinger. Fra da av gikk hver ordre gjennom et menneske for å bli fylt i stedet for deres automatiserte håndteringsbord. Da et menneske så på bestillingen min, flyttet markedet vekk fra det, slik at jeg stadig får rekvisitter. Jeg endret stilen min for å komme inn og ut av stillinger ved hjelp av stopp og begrensningsordrer. Det bremset meg litt, men det var fortsatt lønnsomt. Etter det trakk meg ikke ned, endret de spredningen fra et gjennomsnitt på 12 eller 13 til mer enn 20 til 25 til tider, inkludert midt på dagen. Jeg klaget, men bodde med det fordi jeg liker kartleggingspakken. Den siste halmen var i kveld. Jeg var i posisjon og hadde en grenseordre for å få ut 23 av min stilling. Markedet rammet prisen, men GFT avviste ordren som sa at markedet hadde flyttet seg fort og at markedene spredte hadde flyttet til over 50 og det var 20 og de kunne ikke og ville ikke fylle bestillingen min. Jeg tror dette selskapet tar motsatt side av handelen din, slik at de har et økonomisk intersest i deg å miste penger. Men hvis du konsekvent gjør fortjeneste, gjør de alt for å sakte deg ned. Jeg vil gjerne vite om ved ikke å fylle grenseordrer er det lovlig. Cris Eccles 08152009 Stal 5 figurer, helt. De så acct balansen og antallet kontrakter amp kjørte mkt oppdateres to ganger for å få alt. Piggene var langt ute av køen. De kobler ikke ti ganger om dagen. I andre saker sa tjenesten at den var ruteren din. Nei som vi hadde to puters side om side, både nye og en gikk en vei amp den andre gikk motsatt. Med to puters kan du se mye shhiitt skje mot kontoen din. De er oksepartnere, du forteller dem at de er oksfangere, de holder fortsatt med sin opprinnelige historie, som du nettopp har vist seg å være feil. De vet ingen skam som en skurk ville ikke. I039m redd for andre co039s er de samme. Jose, Goforex 08152009 1. Jeg likviderer min stilling og viser en fortjeneste eller tap. 2. Oppgjørsdatoen er 2 dager fra datoen jeg avvikler. 3. GFT-krav Jeg er ansvarlig for eventuelle tap de pådra seg fra det tidspunktet jeg likviderer min stilling til oppgjørsdagen. 4. GFT bruker en handelsdisk slik at mine bestillinger ikke kommer til Interbank. Min fortjeneste eller tap viser umiddelbart. 5. GFT Fakturert meg for pipbevegelse mellom tiden jeg likviderte og datoen som ble fastsatt for avregning av interbanken virker mest urettferdig. 6 Jeg betaler GFT på forhånd og GFT tar pengene mine på stedet, derfor bør oppgjørsdagen ikke påvirke transaksjonen min. 7. GFT tok penger ut av kontoen min uten varsel for å dekke tapet fordi de valgte å dra nytte av de to dagers flyten. Alex Findlay, Earnforex 08152009 Jeg har handlet forex i ca. 9 år, sett mange meglere, jeg har en konto hos GFTuk i 7 måneder. Alt er ok, og jeg forstod klagen nedenfor, men det er noen ganger bra for handel noen ganger dårlig på grunn av valutajusteringer til baserte konto-valutaer. Det er ikke en scamAs a Faktisk beviser det at hvor pålitelig megler Gft er. Alt skyldes markedsforholdet beregnet, ikke fiktiv utførelse. Utmerket megler, veldig pålitelig, etter at jeg opplevde refco scam gft ga meg tilbake pålitelighet til forex businnes. Takk alle GFT-ansatte. Fethullah, Goforex 08152009 Siste Forex Brokers Forex trading har et høyt risikonivå og kan ikke være egnet for alle investorer. Før du tar del i handel med valuta, vennligst gjør deg kjent med sine spesifikasjoner og alle de risikoene som er forbundet med det. All informasjon om ForexBrokerz er kun publisert for generell informasjon. Vi gir ingen garantier for nøyaktigheten og påliteligheten av denne informasjonen. Enhver handling du tar på informasjonen du finner på denne nettsiden, er strengt på egen risiko, og vi vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade i forbindelse med bruken av nettstedet vårt. Alt tekstlig innhold på ForexBrokerz er opphavsrettsbeskyttet og beskyttet etter immateriell rett. Du må ikke reprodusere, distribuere, publisere eller kringkaste noen del av nettstedet uten å angi oss som kilde. ForexBrokerz hevder ikke opphavsrett over bildene som brukes på nettstedet, inkludert meglerlogoer, bilder og illustrasjoner. Forexbrokerz nettsted bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bla gjennom nettstedet godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Les vår personvernpolicy. Gftforex (GftUK) Gjennomgang Andre nettsteder av dette firmaet inkluderer gfttuk og gftasia 2008-10-31 MERK: Etter at flere meldinger til GFT om endringer i profittnivåene etter at handler ble stengt, fikk vi et svar. Ifølge GFT, hvis overskuddsutviklingen er i en annen valuta enn den valutaen din kontoen er denominert, vil dette overskuddsnivået justeres på oppgjørsdatoen for kontrakten. Under normale markedsforhold vil dette bare resultere i svært små justeringer, men i tider med ekstrem volatilitet kan dette resultere i noen overraskelser (bra eller dårlige) i kontosaldoen noen dager etter at du lukker en handel. Sørg for at du forstår denne policyen og dens konsekvenser fullt ut. Du kan kanskje bruke en flerdags trend til din fordel, eller kanskje ha fortjenesten trimmet hvis prisen går i den andre retningen. GFT Review GFT binær handel har blitt kjøpt av Forex. Det aksepterer ikke lenger nye binære handelsmenn. GFT er et Forex selskap basert i Storbritannia som tilbyr binære alternativer trading tjenester til kunder over hele verden. Dessverre på dette tidspunktet godtar GFT ikke kunder fra USA. Nettstedet eies av et datterselskap av Global Futures 038 Forex, Ltd. og har et utmerket rykte på nettet. GFT har mottatt en rekke priser, inkludert Best Online Trading Platform i 2011 Shares Magazine Awards, og Best Mobile Platform i 2012 Shares Magazine Awards. De har mottatt en rekke forskjellige anerkjennelser fra IBTimes. Med en historie som spenner tilbake til 1997, er GFT et kjent nettsted, og det er mye gjennomsiktighet rundt operasjonen. De er regulert av Financial Services Authority i Storbritannia, 5394757. Hvis du handler utenfor USA, er de vel verdt å se på siden de tilbyr kvalitet, pålitelig service. Åpne en demo-konto eller en Live Account med GFT Du kan åpne en konto med GFT ved hjelp av en hvilken som helst større valuta: amerikanske dollar, euro, britiske pund, japanske yen, australske dollar eller noen av flere alternativer. Minimum innskudd er 150 eller tilsvarende. En av de beste tingene med GFT, bortsett fra deres sterke rykte, er det faktum at de tillater kunder å handle med en demo-konto først med virtuell valuta. GFT går faktisk ut av deres måte å forsøke å gi kundene råd om ikke å hoppe over dette trinnet i sin handelsutdanning, noe som gjør dem svært respektable. Det er et enkelt faktum at det er nesten umulig å bli en lønnsom handelsmann uten å gå gjennom en demonstrasjonsfase først. Mange handelsfolk går inn i binære alternativer uten realistiske forventninger, eller med hensikt å gamble. Selv om det ikke er noe galt med handel for moro skyld, er det mange handelsmenn som faktisk ønsker å handle for å leve og være profesjonelle. GFT forsøker ikke å overtale nye binære opsjonshandlere til å investere pengene sine med en gang uten å vite hvordan man handler, men oppfordrer dem til å foreta smarte handelsbeslutninger ved demo-testing først. Dette er flott for alle som er veldig seriøse om binære alternativer, og ikke bare på jakt etter en spenning. Ingen begrensninger er nevnt på nettsiden for demo-kontoen, og vurderer dette er et Forex-selskap, det er nok ingen. GFT Trading Platform og funksjoner GFT gjør det mulig for handelsmenn å bruke proprietær programvare for å handle sin DealBook-plattform har vunnet priser og inneholder mange gode handelsfunksjoner som avanserte kartverktøy og indikatorer. Igjen, det er ting som handelsmenn må lykkes i det lange løp. Samtidig er plattformen enkel å bruke og forstå. Traders kan investere så lite som 1. Den maksimale handelsstørrelsen varierer avhengig av valutaen på traderkontoen, men kan gå så høyt som 200 eller tilsvarende for binære alternativer. Dette er litt restriktivt, og kan hindre forhandlere med større kontoer. Forty-four valutaer, varer og indekser er tilgjengelige for handel, og typer bransjer inkluderer UpDown, Ladder Binær og One Touch. Stopp og begrense tilbud tilbys, noe som er utmerket. Dette hjelper kundene å håndtere sin risiko og beregne mulige gevinster og tap på forhånd. Det er imidlertid et par andre ulemper. Rollover er ikke tilgjengelig, og årsaken til dette er at du ikke kan plassere en binær opsjonshandel som varer lenger enn en dag med GFT. Så stillingshandlerne kan ikke være i stand til å delta i de binære alternativmarkedene på denne nettsiden. Opplæringsressurser og kundeservice Sammen med stopp - og begrensingsordrer og avansert kartleggingsplattform, tilbyr dette selskapet andre flotte funksjoner for å hjelpe handelsmenn til å bli lønnsomme. Vanlige spørsmål er svært detaljert, og det finnes andre gode sider på nettstedet. Traders vil også oppdage omfattende videoopplæringsprogrammer og leve ukentlige webinarer som de kan delta for å få noe innsikt i handel med GFT. Kundeservice var til slutt et annet pluss. Du kan nå laget via e-post, live chat eller gratis telefon. Ikke for mange binære alternativer nettsteder tilbyr gratis telefonkontakt, så dette er en enestående funksjon. Live chat-skrivebordet er bemannet og i orden til ordet, det var en agent der da vi logget på for å be om informasjon. Agenten var veldig treg, og dette var en ulempe, men han var forpliktet til å hjelpe ut, og besvart så mange spørsmål som mulig før han slo et han ikke visste svaret på. På dette punktet, i stedet for å lede oss til å sende en e-post, påpekte han at telefontjenesten var tilgjengelig for oss uten kostnad. Så mens raskere svar (og kanskje en bedre forståelse av det engelske språket) ville vært bedre, var agenten fortsatt forpliktet til sin jobb, og det ble verdsatt. Har GFT sine feil Det gjør det egentlig. Beregning av risiko og belønninger kan være litt forvirrende for nykommere, selv om plattformen kan håndtere disse beregningene når du lærer hvordan du bruker den, og demo-plattformen kan hjelpe med det. Kundeservice-agenter kommer ikke alle fra engelsktalende land, men de er dedikert i tjenesten de tilbyr, og et gratisnummer for telefonnummeret utgjør mangler i live chat-tjenesten. Mangelen på lengre utløpstider eller overgangsfunksjoner kan være litt problematisk for noen handelsfolk, da kanskje capen på investeringsstørrelser er så lav, men ellers har GFT gitt et flott utgangspunkt for binære alternativer nybegynnere. De har et fremragende rykte for å tilby en god service til binære alternativer og Forex-handelsfolk, og er et av de største navnene der ute i detaljhandel, periode. Så hvis du ikke er basert i USA og er på utkikk etter din neste binære opsjonsmegler, må du sjekke inn GFT. Denne nettsiden har et sterkt rykte for en god grunn. De er gjennomsiktige, kommunikative og gir en rekke utmerkede ressurser, verktøy og funksjoner til binære opsjonshandlere. Ingen forhandlere Anmeldelser, men legg igjen en anmeldelse

No comments:

Post a Comment