Tuesday 17 October 2017

Hvordan Gjør Online Trading Work In India


Flat Fee Stock Trading Broker i India (billigste aksje meglere) LOOKING FOR A SHARE BROKER Vi kan hjelpe deg med å finne den rette megleren for dine handelsbehov. Tradisjonelt dele trading meglerhandel (avgifter eller avgifter) belastes i prosent av handelsverdi (dvs. ICICI Direkte kostnader 0,55 i kontant levering segment). Disse meglerne er også kjent som fullservice meglere eller tradisjonelle meglere. Det er få utfordringer med disse meglerne da de er dyre, megleringen med dem går høyt med handelsstørrelsen, kunden må gjøre mange beregninger for å finne ut om prisen på aksjen og minimum meglerbelastning (dvs. ICICIDirect tar minimum Rs 25 per handler) gjør handelen i penny stocks nesten umulig. Med teknologien som brukes i handel, har endret seg betydelig de siste årene og netthandel har blitt en norm, har en ny kategori av meglere kjent som Flat Fee Stock Brokers eller Discount Brokers blomstret og tok bort en stor del av handelsvolumet fra de tradisjonelle meglerne i siste få år. Flat aksje aksjehandel er et mye forenklet og billigere alternativ tilgjengelig for handelsmenn i dag. Aksjeprisen er allerede blitt svært populær i utviklede land (selskaper som E-Trade, Sharebuilder, Fidelity, Charles Schwab og TD Ameritrade) og til slutt går inn på markedet for India Stock and Commodity Trading. Flat Fee Stock Trading meglere (også kjent som rabatt meglere) belaster et fast beløp (dvs. Rs 20 eller Rs 25) per handel uavhengig av størrelsen på handelen. Trader betaler fast pris megling, si Rs 20, for handel på Rs 100 eller Rs 1,00,000. Når du kjøper 500 aksjer av XYZ Ltd til Rs 0,15 per aksje, vil meglerprisen belastet av Fixed Price Broker bli Rs 20 mens den tradisjonelle megleren vil belaste minst Rs 25. Når du kjøper 500 aksjer i ABC Ltd til Rs 750 per aksje, Mekleriet belastet av fastprismegler vil fortsatt være Rs 20 mens den tradisjonelle megleren vil belaste Rs 1875 (med en hastighet på 0,50). Eksemplet ovenfor viser tydelig at megleringen som er belastet med flat aksjehandel, er betydelig lav og enkel. Hvorfor jeg bør flytte til Flat Fee Stock Trading Broker Det er flere fordeler med å flytte til en flat fee Stock Trading Broker. Noen av dem diskuteres som nedenfor: Hvis du er en aktiv handelsmann og ikke trenger eller vil ha råd, forskning, anbefalinger eller andre tjenester, er dette trolig den megler typen du burde velge. De kan spare over 90 meglerhandel på de fleste handler. Ingen ekstra avgifter, bare en lav, all-inclusive rate. De er rimeligere for gjennomsnittlige investorer. Med sparing av denne størrelsen kan du handle mer. Det gjør beregningen av megling virkelig enkel. Når du vet hvor mange handler du har gjort, kan du bare multiplisere det med fast megling og finne ut den totale meglerregningen du må betale (eksklusive skatt). De er kun fokusert på meglingstjenester og gir bedre kundeservice. Det er ingen skjulte kostnader. De tar ikke betalt for programvarebruk. Skatt på megling (dvs. Tjenesteskatt på 12 på megling) er mindre som megling i seg selv er mindre. Handelsplattformene er industristandard. Hvilke flatfee-aksjehandel meglere gir ikke De er for det meste ikke-frills meglere og tilbyr ikke mange tjenester som tradisjonelle meglere tilbyr, inkludert personlige råd, forskningsrapporter, anbefalinger, 3-i-1-kontoer (bankdemathandelskonto), grener i hver by osv. Online kontoutskrifter, handelskonfigurasjoner, regninger, betalinger mm er tilgjengelige gratis. Men ekstra tjenester som samtale og handel, papirerklæringer osv. Belastes ekstra. Dette er ganske likt de tradisjonelle meglerne som også har ekstra kostnader for tilleggstjenester. De faste avgiftsmeglerne kan også ikke gi alle investeringsalternativene en fullmektig megler kan gi. For eksempel gir Zerodha ikke mulighet til å investere i IPOer. Personlig besøk på avdelingskontorer er ikke mulig med nesten alle rabattmeglere. Som sagt tidligere, for å redusere kostnadene, beholder de bare begrenset antall grener i t-byer. Kundeservice av de faste avgiftsmeglerne kan ikke være like god som andre store tradisjonelle meglere. Kundeservicenes representant kan ikke være tilgjengelig 247 for å svare på dine questons. Svært få rabattmeglere tilbyr kundeservice på sen kveld eller på lørdager og søndager. I vår diskusjon med ledelsen av disse meglerne planlegger de fleste av disse meglerne nå 247 kundeservice. Hvilken aksje - eller varebytte kan jeg bytte meg? De faste fondsbørshandelsmeglere er de samme som tradisjonelle meglere. De er registrert hos SEBI og flere børser. De tilbyr handelsanlegg i nesten alle populære aksje - og råvareutvekslinger i India, inkludert BSE, NSE, MCX etc. De tilbyr også tjenester på tvers av alle segmentene av egenkapital og råvarehandel, inkludert Intraday Cash, Delivery Cash, Futures og Options Trading. Handel med rabattmeglere er like trygg som handel med andre rasjonelle meglere da de er registrert hos eller styrer av samme organer (SEBI og børs). Hvordan Flat Fee Stock Trading meglere tjene penger med så lav megling De er rabatt meglere som kjører på volum basert forretningsmodell. Hovedmålet er å øke volumet av handler og dermed tjene mer penger. Når handelen er billigere, utfører handelsmannen flere handler og dermed gjør megleren mer penger. Også deres driftskostnader er svært lave ettersom de gir ikke-frill megler tjenester. De bruker teknologi for å holde kostnadene lave. De bruker ikke penger på å forvalte grener i hver by og team av forskere som gir daglige anbefalinger. Deres utgifter til annonsering er også mindre da de jobber med henvisningsmodell for å markedsføre sine tjenester. Ved å holde kostnaden lav og handelsvolum høyt, kan de tjene mer penger enn tradisjonelle meglere. Enkelheten i forretningsmodellen gjør dem svært attraktive for handelsmennene. Hvilke parametere skal jeg se på før du velger en flat fee Stock Broker Hver investor er unik og har forskjellige krav. Følgende er noen viktige parametre som kan hjelpe en næringsdrivende til å velge megler: Mægleravgifter og andre kostnader Du bør nøye se på fastprismegling og tilleggsavgift for hver av meglerne. Ikke ta din beslutning bare på det faste meglerbeløpet. For eksempel: Zerodha belaster Rs 20 per handel og ProStocks koster Rs 15 per handel. Meglere kan kreve en minimumsbalanse. Det er verdt å sjekke om dette på forhånd. Tilgjengelige investeringsalternativer med megleren I motsetning til tradisjonelle fullmæglere, tilbyr rabattmeglerne ikke et bredt spekter av investeringsalternativer (dvs. lager, vare, valuta, IPOer, FDer, Fond, etc.). Du bør nøye se på investeringsalternativene som er tilgjengelige. For eksempel: Zeordha gir ikke aksjehandel ved BSE, mulighet til å investere i IPOer og Mobil handelsplattform. Det er viktig å kjenne tidspunktet for kundeservicerepresentantens tilgjengelighet på telefon eller på nettet, selv om du snakker. Be om en demo av handelsplattformer og programvare for backoffice Før du åpner kontoen, må du sørge for å få en demonstrasjon av handelsplattformen du vil bruke. Det er viktig å sjekke om datamaskinen din er kompatibel og at Internett-tilkoblingen din er god nok. Grensesnittet, brukervennligheten og sikkerheten til den elektroniske handelskontoen og handelsprogramvaren bør kontrolleres før kontoen åpnes. Hvem er topp Flat Fee Stock Trading Broker i India ProStocks (Rs 899Month Unlimited Eq Trading) ProStocks. en Sunlight Broking LLP venture er en Mumbai-basert online aksjemegler som tilbyr flat-rate stock broking tjenester. ProStocks tilbyr Equity, Equity FO og valutaderivathandel ved BSE og NSE. ProStocks er raskest voksende aksjemegler i India. Meklerplaner som tilbys av ProStocks er som følger: Rs 15 per utført ordre i et hvilket som helst handelssegment og utveksling Rs 899 per måned flat avgift ubegrenset handelsplan for aksje - og egenkapitalderivatssegmenter Rs 499 per måned flat avgift ubegrenset handelsplan for valutaderivatssegment Klikk her å vite mer om ProStocks. Zerodha, The Discount Broker (Flat Rs 20 Per Trade) En Bangalore-basert flat fee-aksjehandel megler som belaster Rs 20 per handler. Zerodha var det første selskapet som introduserte denne meglermodellen i India i juni 2010. Klikk her for å vite mer om Zeordha. RKSV Securities (Flat Rs 20 Per Trade) RKSV er en Mumbai-basert populær rabattmegler. RKSV tilbyr både ubegrensede handelsplaner og flat Rs 20 per handelsmeglingsplan på tvers av segmenter på NSE, BSE og MCX. RKSVs Dream Plan tilbyr trading på flat Rs 20 flat uavhengig av størrelsen på handelen eller antall partier i en handel, med de fem første handler gratis, hver måned, for livet. Klikk her for å få vite mer om RKSV Securities. Konklusjon Å velge riktig megler er hovedsakelig avhengig av dine investeringsmønstre og behov for tjenester og råd. Trader bør vurdere flere alternativer før du velger megleren. Mens Flat Fee Share Brokers er billigere alternativer, kan de ikke gi forskning, anbefalinger og nivået på personlige tjenester som du kanskje får fra din tradisjonelle megler. Vurder denne artikkelen Jeg er en NRI min plan å investere i aksjer 25.000 til 40.000 månedlig, minimum 10 lakhs i de neste 3 årene. Investeringen skal bare være i aksjer, ingen fond, ingen banker, som er den beste megleren å håndtere. Jeg planlegger å holde investeringer i en periode på 4 år 2017 3 4 2024. Jeg trodde ICICI HDFC skulle være bra, men jeg leste kommentarer motvirker dem. SAS nettbasert i Delhi har for øyeblikket null Kontoåpningsavgifter. null AMC kostnader for alltid, og null demat kostnader for alltid, hvis referert gjennom denne nettsiden. Ja, de har amc og demat amc levetid gratis. Jeg finner dem raskt og hjelpsomt når det gjelder å løse spørsmålene mine via e-post og telefon. Jeg er prøvd demo av Nest Software, og jeg finner det greit for mitt formål med levering basert handel og sporadisk alternativer handel eller dag handel. De fortalte meg også at de utvikler egen programvare til alle plattformer. Når jeg ikke vet det. Vanligvis trenger folk, windows og Mac-baserte programvare pluss android, windows og ipad-baserte tablettprogrammer og igjen Android, Windows og iPhone-baserte telefonprogrammer. Så de kan være i kontakt med markedet selv når de er på farten. Hvis du finner noen annen rabattmegler i god stand, vennligst skriv om det, så alle leserne kommer til å bli kjent med fordelene. Jeg har vært i markedet i 25 år før den gikk online. I de siste 15 årene var jeg med 5paisa (Indainfoline), Indiabulls, Geogitparibas, Nirmal Bang, Icicidirect, HDFC-verdipapirer og Angel Broking). Av de 7 jeg testet og brukte, bodde jeg med Indiabulls den lengste fordi de hadde en flott programvare (powerbulls). IIFL var ubrukelig ubrukelig og mired i problemer fra 2001 til 2005 da jeg lukket den. Nirmal Bung visste aldri at jeg eksisterte, periode. Geojit er langsom og stabil, men har god programvare, platina og nå Selfie. Av de syv HDFCsec og ICIC direkte var direkte svindel. Den første hadde lovet stor programvare da det ikke var noen som de nettopp hadde startet. så jeg lukket den om 15 dager med Rs 750 tapte. ICICidirect gjorde at noen av mine aksjer forsvant og etter mye kamp igjen. De kan være gode for folk som har veldig veldig dype lommer. Angel har sine egne problemer, da de ikke kan løse enkle problemer i ODINs handelsterminal. De bryr seg ikke om å svare på at de ikke kan løse problemet. der regnskap er mistenkelig for meg og aldri forstår kostnadene de tar på egen vilje. Jeg lukker det også. Så bare geogit gjenstår. I hvert fall har de åpenhet i alt. Nå er jeg og min kone i samtaler med SAS online en mytrade. Sannsynligvis vil jeg gå med SAS. Zerondha er ikke så mye interessert i dialog med meg. Først og fremst, ikke i all handel med ICICIDIRECT fordi jeg har laget en penny stock trading på icicidirect for total verdi av rs. 3600 og for det amt har de belastet meg en megling av rs. 800 som er nesten 22 av den totale verdien. På grunn av dette vil jeg lukke min AC veldig bra. Jeg pleier å handle i penny lager, kan du fortelle meg hvilken type megler og meglerplan vil være behagelig for meg. eller hvilken av ovennevnte megler er pålitelig. Jeg holder på pune. veldig høy megling til kotak-verdipapirer ingen margin gitt kunden. kotak sec. ki ring mai kaam karna veldig risikabelt. Programvareproduktinnovatorer for arkitektur-engineering 8211 Construction (AEC) vertikale betjeningsorganer og byggevirksomheter SoftTech Engineers Pvt. Ltd er dedikert til å innovere pålitelige og førsteklasses programvareprodukter for nisje vertikal av arkitektur-Engineering-Construction (AEC). Våre produkter gjør det mulig for kundene å redusere kostnadene, øke produktiviteten, ha effektiv kontroll og forbedre ressursutnyttelsen når det gjelder mennesker, infrastruktur og kundeservice. Våre rykteprodukter: AutoDCR er et nasjonalt prisvinnende produkt, som har revolusjonert byggeplanets granskingsprosess i styrende organer. For tiden er det implementert på tvers av 50 ULBer i India. PWIMS Public Works Information Management System, et nettbasert kommersielt off-the-shelf-program (COTS) for styring av de sentrale funksjonelle prosessene for arbeidsplanlegging, innkjøp og vedlikehold i offentlige arbeiderorganisasjoner. OPTICON en robust konstruksjonsprogramvare spesielt utviklet for byggorganisasjoner. Med intelligent bygget moduler for prosjekter, økonomi, anleggsmaskiner, er byggeprosjektene sikret positiv avkastning. BIM Services Project-virtualisering blir stadig viktigere hver dag. Med tilgjengeligheten av en 3D-modell, før oppstart av faktisk konstruksjon har mange fordeler. Med BIM er design fortsatt konsistent, koordinert og mer nøyaktig over alle interessenter. Med 750 års erfaring og grundig kundeundersøkelse SoftTech Engineers Pvt. Ltd har utviklet e-styring og konstruksjon av ERP-produkter med tanke på spesifikke behov hos våre kunder, kan du være trygg på at virksomheten din er i gode hender. Produkter fra SoftTech Engineers Pvt. Ltd forsikrer: Produktivitetsrampe opp Fokus på kjernevirksomheten til bedriften din Bedre bunnlinjer Bevar bedriftens eiendeler Investerer tid og penger i forretningsteknologi SoftTech Engineers Pvt. Ltd er den betrodde assosiere i din tryst for suksess.5 Måter å tjene penger online i India Indianere ser på forskjellige måter de kan tjene penger på, det finnes hundrevis av nettsteder hvor du kan tjene penger uten investeringer. Ethvert nettsted som ber deg om å investere penger før du kan tjene penger på nettet, er definitivt en svindel, og du må fortsette med forsiktighet, ellers kan du ende opp med å miste dine hardt opptjente penger. Tjen penger på nettet uten investeringer. Ekte nettsteder ber deg aldri å investere penger. Vi har opprettet en liste over fem nettsteder hvor du kan registrere og tjene på minst US1000 eller Rs 60,000 hver måned. Du kan tjene så mye penger ved å jobbe kun 100 timer i måneden. Det kan høres utrolig, men det er ikke lett. Det tar deg måneder å berøre den magiske figuren. Men hvis du tjener enda US 100 i din første måned. Det er en stor prestasjon og et tegn på den kommende lykken. Før du registrerer deg for å jobbe med disse nettjobbene. ikke glem å registrere deg for en internasjonal digital lommebok, slik at du kan motta penger online uten problemer på banken din når du har fullført arbeidet ditt. Les også om India8217s 5 topp bloggere som tjener i lakhs hver måned. de vil inspirere deg til å sette frem din beste innsats. 5 Nettsteder for å tjene penger på nettet mTurk er et marked hvor frilansere og utviklere kan gjøre arbeidet som er lagt ut av bedrifter. Bedrifter krever at mennesker skal gjøre tusenvis av små oppgaver online, og informasjon om disse oppgavene blir lagt ut på nettet. Oppgaver er delt inn i HIT8217s, og mengden penger du kan tjene per HIT varierer fra oppgave til oppgave. Et eksempel på en prøveoppgave er å trekke ut elementer fra en handlingsregning og legge opp elementene i et Excel-ark. Å gjøre dette kan tjene deg så mye som 5 rupees for en oppgave, og det tar mindre enn 3 minutter å fullføre den. En HIT står for 8220Human Intelligence Task8221 og dette nettstedet tilbyr fleksible arbeidstider for indianere som ønsker å jobbe hjemmefra. oDesk hjelper til med å forbinde individuelle utviklere og frilansere med små bedrifter. Bedrifter legger inn prosjekter som enkeltpersoner kan by på og fullføre i en bestemt tidsperiode. Hvis du har ferdigheter som webdesign, logo design, vet hvordan du bygger og vedlikeholder WordPress nettsteder, kan du enkelt finne en jobb som betaler oss 5 eller 300 kroner per time. Du kan forhandle prisene med din arbeidsgiver og oDesk sikrer at lønnene dine blir betalt i tide. Dette er den berømte oDesk-garantien, som har gjort nettstedet til en favoritt blant frilansere. Når du først registrerer deg på nettstedet, vil du bli bedt om å fullføre noen få tester før du kan by på prosjekt. Flertallet av prosjektene på oDesk er gjort av indianere, pakistanske8217er og Bangladesh8217s, mens de som legger inn arbeid, er hovedsakelig fra USA og Europa. Scripted er et nettverk for frilansskribenter hvor webområdeeiere legger inn innholdskrav. Hvis du er flytende på engelsk og kan skrive kreativt, kan du tjene minst 25 dollar (Rs 1500) per 500 ord artikkel. Noen av de beste forfatterne på skriptet tjener så mye som US 1000 (Rs 60,000) per uke. Det som gjør at Fiverr er unikt, er at det bare er de oppgavene som koster bare US 5 for å fullføre. Så du kan få en logo designet for 5, eller du kan ha skrive - og oversettelsesarbeid gjort for 5. Ekstra verdiøkende tjenester koster mer. Fiverr har vært en stor hit med folk som jobber hjemmefra, da det gir fleksibilitet til arbeidstid og oppgavene tar mindre tid å konkludere. Registrer deg for å begynne å tjene Elance anses å være den største nettsiden for å tjene penger på nettet. Det er også en av de eldste nettstedene i kategorien kategori og ble startet i 1999. Anslagsvis 2 millioner bedrifter legger regelmessig arbeid på elance regelmessig for frilansere. oDesk ble kjøpt opp av elance i fjor. Sammen har odesk-elance over 8 millioner frilansere fra 180 land. I 2014 ble volumet av arbeid gjort online estimert til 1 milliarder amerikanske dollar. Kjenner du om hvilken som helst annen nettside som gir enkel arbeid fra hjemmet muligheter Etablering av et handelsselskap i India Sept. 17 8211 India er raskt voksende som en global handelsdynamoer med sine store naturressurser og et stort tilbud av faglært arbeidskraft. Å påta seg betydelig industriell deregulering og andre strukturreformer, anerkjenner regulatører i India at sterk eksport er kritisk for generell økonomisk vekst og fattigdomsreduksjon. Som sådan har eksportledet vekst blitt en viktig drivkraft for handel i India 8211 en av de viktigste trailblazers i den siste enorme utvidelsen av internasjonal handel. Indisk handel har vokst eksponentielt de siste årene, med eksporten økende til en hastighet godt over veksten i verdensomspennende eksport. I denne atmosfæren har mulighetene aldri vært større, og det har aldri vært enklere å starte en handelsvirksomhet i India. Etablering av en handelsvirksomhet i India Starte en eksportimportvirksomhet med de riktige strategiene, kan gjøre en bedrift svært lønnsom. Den langsiktige suksessen og lønnsomheten til en importvirksomhet avhenger imidlertid sterkt av importørens kunnskap og forståelse av internasjonale prosedyrer i tillegg til en ivrig analyse av det utenlandske og prosess-sentriske markedet i India. Så, for å utføre et vellykket dykk i bassenget må man følge et tidsprøvet og nøyaktig sett av trinn, som generelt er stive og absolutt nødvendige. Videre er det viktig for potensielle investorer som ønsker å starte en eksportimportvirksomhet i India for å få all nødvendig informasjon i forhold til saker knyttet til utenrikshandelsavtaler, noe som dermed krever mye forberedelsestid. Her er et kort flytskjema som beskriver prosessen under: Registrering av et selskap i India For å registrere noen form for selskap i India må den foreslåtte direktøren (e) av selskapet først søke om et DIN (Director Identification Number), som kan være oppnådd ved å sende inn en søknad til Indias Ministry of Corporate Affairs. For å motta nummeret, må den enkelte søkeren også sende inn hisher bevis på opphold, identitetsbevis og et aktuelt fargebilde. Når nummeret er oppnådd, kan regissøren da begynne prosessen med å inkorporere selskapet. For å lovlig registrere og innlemme et selskap, må en søknad innleveres hos Registrar of Companies (ROC) av staten der selskapet foreslås innlemmet. Etterpå skal en registreringsansøknad, som skal ledsages av navnene til selskapets styremedlemmer, vedtekter, vedtekter og vedtatte dokumenter, også sendes til ROC. I alt skal dokumenter som skal sendes inkludere: Vedtektsavtale Selskapsavtale, hvis noen, som inkluderer alle individuelle avtaler (dvs. direktør, leder, etc.) En kopi av brev fra Registrar of Companies dokumenter som bekrefter betaling av Foreskrevne registrerings - og arkiveringsgebyrer Alle dokumenter som viser direktørskap og selskapsstruktur og Registrert kontorskjema og erklæring om overholdelse av selskapslovens krav. Når ovennevnte krav er oppfylt, registrerer virksomhetsregistratoren selskapet og utsteder et formelt Innhøringsbrev. Når selskapet har blitt registrert og innlemmet som et indisk selskap, kan det deretter påbegynne saksbehandling for eksport og importrelaterte forhold. Hele registreringsprosedyren tar omtrent tre måneder. Registrering med generalsekretæren for utenrikshandel I Indias regering er Nærings - og handelsdepartementet det største og viktigste organet som er opptatt av å fremme og regulere utenrikshandelen i India, og har en forseggjort organisasjonsstruktur rettet mot tilrettelegging av de ulike aspekter av handel. Det er to avdelinger under Nærings - og handelsdepartementet. Den første er handelsdepartementet (DoC) og den andre er Institutt for industripolitikkforsterkning (DIPP). I India er eksport og import regulert av loven om utenrikshandel (Development and Regulation), 1992, som gir regjeringen en betydelig kontroll over eksportimportpolitikken og - prosedyrene. I forhold til samspill med investorer er imidlertid en av de mest kritiske og aktive organene som er involvert i import og eksport av varer i India, generaldirektør for utenrikshandel (DGFT). DGFT er en avdelingsansvarlig for Næringsdepartementet, og er ansvarlig for nesten alle forhold knyttet til Indias eksportimportpolitikk. Noen av de store ressursene er også viet til gjennomføringen av alle utenrikshandelslover vedtatt av staten og vedlikehold av en oppdatert database av alle indias eksportører og importører. For alle første gangs eksportører eller importører krever indisk lov at du registrerer deg hos DGFT som igjen vil gi bedriften din et unikt IEC-nummer. IEC-nummeret er en ti-sifret kode som kreves for både eksport og import, og det vil bli kontrollert av Indian Customs under hver enkelt importexport-transaksjon. For å søke om et IEC-nummer, må du sende det nødvendige dokumentet kalt Aayaat Niryaat-skjemaet (ANF2A) til nærmeste regionale myndighet i DGFT. Dette skjemaet kan sendes elektronisk, via post eller personlig. For å oppnå koden, må enheten som søker å eksportere eller importere varer også sende inn følgende elementer: To passportfotografier av den juridisk ansvarlige personen Permanent kontonummer (PAN) Nåværende bankkontonummer og Bankersertifikat. PAN er en annen ti-sifret kode som er nødvendig for mange finansielle transaksjoner i India, og den kan fås ved å sende inn en søknad sammen med søkerens bevis på opphold og identitet. De to andre dokumentene er hentet ved å åpne en bankkonto. For nesten alle importvirksomheter er et IEC-nummer absolutt nødvendig, men det finnes visse unntak. Hvis du importerer varer fra Nepal, Myanmar (via grensen), Kina eller et lite antall utvalgte havner og steder rundt India, er ikke et IEC-nummer obligatorisk, forutsatt at verdien av individuelle sendinger ikke overstiger Rs. 25.000. Registrering med Export Promotion Council Etter at du har fullført din første registrering, er neste trinn å registrere deg hos Export Promotion Council (EPC). EPC, som har grener over hele landet og tilbyr prosedyrer basert på provinsielle lover, er en ideell organisasjon etablert for å markedsføre ulike varer eksportert fra India i internasjonale markeder. EPC arbeider også tett med Nærings - og handelsdepartementet, som fungerer som en plattform for samspill mellom eksporterende samfunn og Indias stat. Gitt sin funksjon, bør eksportørene se på behovet for å få et registrerings - og medlemskapsattest fra EPC som avgjørende. For å søke om registrering fra Rådet er det nødvendig med en sertifisert kopi av det allerede oppgitte IEC-nummeret. Videre vil de som ønsker å registrere seg hos EPC også bli pålagt å sende inn et medlemsavgift (som varierer etter sted). Registrering med skattemyndighetene Det er selskapets fordel å identifisere og registrere seg hos alle relevante lokale skattemyndigheter dersom den ønsker å motta alle mulige fordeler knyttet til eksport og import. For eksempel kan alle varer som eksporteres fra India, nyte godt av unntak fra merverdiavgift og salgsavgift dersom det er registrert riktig. For å nyte maksimal fordel, bør virksomheten registrere deg hos alle relevante myndigheter, for eksempel den regionale salgsavdelingen og eksportkredittgarantiforetaket, som begge har forskjellige prosedyrer som varierer fra stat til stat. I tillegg, hvis en bedrift har til hensikt å eksportere varer, må virksomheten forplikte seg til å registrere seg med den relevante regionale grenen av det indiske handelskammeret. Den viktigste eksportrelaterte funksjonen i handelskammeret for eksportører er å utstede ikke-preferensielle sertifikater for opprinnelse til indiske eksportører, i samsvar med artikkel II i den internasjonale konvensjonen om forenkling av tollformaliteter, 1923, som krever sertifisering om at den eksporterte varer stammer fra India. Bortsett fra sertifikater for opprinnelse, tilbyr handelskammeret og andre organer også eksportører og importører mange andre salgsfremmende tiltak, hvorav noen kan være svært verdifulle for bedrifter som ikke er kjent med de lokale systemene. For eksempel, når den faktiske prosessen med å eksportere varer har begynt, må mange andre krav være oppfylt for å holde Indias standarder høye. Disse kravene inkluderer å finne luft - og sjøforsikring for de eksporterte produktene, tilstrekkelig lagring og kvalitetskontrollressurser. De ulike enhetene som er satt opp for å håndtere EXIM-virksomheten, kan bistå med disse trinnene, og registrering med dem vil også gi bedriften din verdifulle informasjonsressurser og kontakter som kan vise seg å være uvurderlige for å bli kjent med det indiske markedet. Søknad om eksportlisens For å avgjøre om en lisens er nødvendig for å eksportere et bestemt kommersielt produkt eller en tjeneste, må en eksportør først klassifisere varen ved å identifisere sin ITC (HS) klassifisering. ITC (HS), også kjent som Indian Trading Clarification basert på et harmonisert system for koding, er Indias hovedmetode for å klassifisere varer for handel og eksportimport. ITC-HS-koden, utstedt av DGFT, er en 8-sifret alfanumerisk som representerer en bestemt klassekategori av varer, som tillater eksportimportøren å følge forskriftene som gjelder for disse varene. ITC-HS-koder er delt inn i to forskjellige seksjoner, eller tidsplaner. Den første av disse, ITC (HS) Import Schedule I, omhandler regler og retningslinjer knyttet til importpolitikk, og består av 21 seksjoner totalt. Disse 21 delene, videre oppdelt i 98 kapitler, gir detaljerte retningslinjer for klassifisering av importerte varer og forskrifter angående bestemte gjenstander. Schedule II, kalt Export Policy Schedule II, omhandler regelverket rundt eksportpolitikken og andre problemer rundt visse eksport. Eksportpolitikk Schedule II i ITC-HS-koden inneholder 97 kapitler, som alle gir grundig informasjon om eksportprosedyrer og - politikker, og gir også regulatoriske opplysninger om ulike klasser av eksportvarer. For de som ønsker å finne regulatorisk eller handelsrelatert informasjon om et hvilket som helst element i skjemaene I og II, opprettholder DGFT en oppdatert database som inneholder koder for alle elementer. Skulle eksportøren finne ut at en lisens faktisk er nødvendig for det aktuelle produktet, må eksportøren sende inn en søknad om den aktuelle lisensen til DGFT. Eksportlicensutvalget under formannskapet for eksportkommissær er ansvarlig for behandlingen av slike søknader. I tillegg frigir DGFT utelukkende offentlige kunngjøringer, som er tidsbestemt for å falle sammen med implementeringen av nye lover, og påpeker at visse spesifiserte varer som ikke er inkludert i ITC (HS) klassifiseringer av eksport og importvarer, kan eksporteres uten lisens. Disse kunngjøringene beskriver også vilkår for eksport av disse produktene, som kan inkludere en minimumsregistrering av eksportprisen med de relevante spesifiserte myndighetene, kvantitative tak og overholdelse av andre relevante lover, regler eller forskrifter. Innhente en importlicens Indias import / eksport lover regnes ikke som svært begrensende etter noen standard, og det store flertallet av varer som kommer inn og ut av India er lisensfrie, noe som gjør dem enkle å administrere og lønnsomme. Når det er sagt, forbyder indiske tolllover import av visse varer, og de begrenser også importen av bestemte varer ved å legge inn importbetingelser for dem. For å håndtere slike regler, som er fastsatt i noen av disse lovene, må importøren søke om importlicens, som er utstedt av de relevante myndighetsimportmyndighetene. Uten de nødvendige dokumentene har importen risiko for å bli erklært uautorisert, noe som kan føre til konfiskering eller nektelse av adgang til landet. Importlicenser, som er fornybare, gjelder vanligvis i 24 måneder for kapitalvarer og 18 måneder for råvarer, forbruksvarer og reservedeler. Videre skal to eksemplarer av hver importlicens utstedes 8211 Man vil bli vurdert som valutakontrollkopi, som brukes til å bekrefte kompensasjon for varens utenlandske selger og den andre vil bli presentert til den aktuelle tollmyndigheten for importklarering formål. Deler av denne artikkelen ble hentet fra det siste utgaven av India Briefing Magazine, med tittelen 8216Trading med India .8217 I dette nummeret fokuserer vi på dynamikken som driver India som et globalt handelsnavne. I magasinet finner du tips for kjøp og salg i India fra utlandet, samt hvordan du setter opp et handelsselskap i landet. Dette problemet er for øyeblikket tilgjengelig som en gratis nedlasting i Asia Briefing Bookstore i bare en begrenset periode. Dezan Shira amp Associates er en spesialist utenlandsk direkte investeringspraksis, og gir bedriftsvirksomhet, forretningsrådgivning, skattemessig rådgivning og etterlevelse, regnskap, lønn, due diligence og finansielle gjennomgangstjenester til multinasjonale selskaper som investerer i fremvoksende Asia. Siden etableringen i 1992 har firmaet vokst til en av Asias mest allsidige fullservice konsulenter med operasjonelle kontorer over hele Kina, Hong Kong, India, Singapore og Vietnam, samt kontaktkontorer i Italia og USA. For ytterligere detaljer eller kontakt firmaet, vennligst send epost til indiadezshira. besøk dezshira. eller last ned firmaets brosjyre. Du kan holde deg oppdatert med de nyeste forretnings - og investeringsutviklingene over India ved å abonnere på Asia Briefing8217s gratis oppdateringstjeneste med nyheter, kommentarer, guider og multimedia ressurser. Etablering av en bedrift i India I dette bladet diskuterer vi etableringsstrukturer i India, inkludert kontaktkontorer, prosjektkontorer, avdelinger og heleide datterselskaper. Vi oversetter hver struktur i forhold til situasjoner der det er hensiktsmessig, dets tillatte aktiviteter og begrensninger, samt oppsett og avviklingsprosesser, komplett med flytdiagrammer.

No comments:

Post a Comment